Twoje pytania

  1. Bardzo słabo mówię po polsku, niedawno się przeprowadziłam, czy lekarze mnie zrozumieją?
    Serwis 103telemed został stworzony po to, aby bariera językowa nie przeszkadzała Ci w uzyskaniu wysokiej jakości opieki medycznej. Nasi lekarze mówią po ukraińsku, rosyjsku, białorusku i polsku.
  2. Czy wasi lekarze mają prawo pracować na terenie Polski i wystawiać recepty?
    Każdy lekarz współpracujący z serwisem 103telemed, oprócz uzyskania wykształcenia medycznego w swoim kraju, przeszedł procedurę uznania dyplomu i kwalifikacji w Polsce. Każdy nasz lekarz ma numer PWZ. Działamy tylko w sposób zgodny z prawem, a Państwo mogą być pewni kwalifikacji naszych lekarzy.
  3. Czy mogę uzyskać konsultację u waszego lekarza, jeśli nie mam jeszcze karty pobytu, tylko wizę?
    Oczywiście, Twój status nie wpływa na możliwość uzyskania konsultacji i pomocy od naszych lekarzy. Wskazane jest posiadanie numeru PESEL, jednak bez niego również można uzyskać konsultację i zalecenia dotyczące leczenia. Natomiast receptę na leki można otrzymać tylko posiadając numer PESEL.
  4. Czy można zapłacić za wasze usługi gotówką?
    Obecnie usługi serwisu 103telemed można opłacić tylko przelewem bezgotówkowym.
  5. Czy można uzyskać konsultacje waszych lekarzy, jeśli mieszkam na Litwie?
    Możesz uzyskać konsultację i zalecenia dotyczące leczenia z dowolnego miejsca na świecie – to jedna z zalet serwisu 103telemed. Natomiast uzyskanie recepty na leki wystawione w Polsce jest możliwe tylko w niektórych krajach UE, pod warunkiem posiadania numeru PESEL.
  6. Czy wasi lekarze pracują w weekendy?
    Lekarze naszego serwisu są gotowi pomóc Ci w każdy dzień tygodnia, od poniedziałku do niedzieli, a także w święta państwowe. Aktualny grafik każdego lekarza można sprawdzić w zakładce „Rezerwacja konsultacji” i wybrać najbliższy dogodny dla siebie termin.
  7. Czy wasi lekarze przyjeżdżają na wizyty domowe?
    Serwis 103telemed oferuje usługę wizyt domowych, jednak istnieją ograniczenia terytorialne. Obecnie usługa „Wizyty domowe” obejmuje miasta takie jak: Łódź, Warszawa i Białystok.
  8. Co, jeśli lekarz nie będzie mógł mi pomóc w ramach konsultacji online – czy zwrócicie mi pieniądze?
    Nie, pieniądze nie zostaną zwrócone. Jednak jeśli w trakcie konsultacji, po zebraniu wywiadu i przeanalizowaniu wszystkich danych, które dostarczysz lekarzowi, stwierdzi on, że problemu nie da się rozwiązać w ramach wizyty online, lekarz wystawi skierowanie do szpitala, pomoże znaleźć najbliższy szpital i udzieli dokładnych instrukcji, jak się tam dostać i co powiedzieć. W żadnym wypadku nie zostaniesz pozostawiony sam sobie z problemem.
  9. Potrzebuję tylko przedłużyć receptę, bez konsultacji – czy to możliwe w waszym serwisie?
    Oczywiście, w serwisie 103telemed dostępna jest usługa uzyskania lub przedłużenia recepty bez wcześniejszej konsultacji. Szczegółowe informacje na temat kosztów tej usługi i warunków jej uzyskania można znaleźć w zakładce „Cennik usług”.
  10. Czy pracujecie z NFZ?
    Obecnie serwis 103telemed działa tylko prywatnie, jednak rozwijamy się i pracujemy nad możliwością realizowania wizyt także przez NFZ. Śledź nasze aktualności w mediach społecznościowych, a gdy tylko będziemy mogli świadczyć usługi przez NFZ, na pewno to ogłosimy.
  11. Czy potrzebujecie lekarzy i jak dołączyć do waszego zespołu?
    Zawsze z radością przyjmiemy do zespołu dobrego specjalistę, czy to lekarza pierwszego kontaktu, internistę, czy też specjalistę. Aby współpracować z naszym serwisem, należy mieć wykształcenie medyczne, nostryfikować dyplom w Polsce i posiadać numer PWZ. Szczegółowe informacje na temat warunków współpracy z nami i ofert pracy można uzyskać, dzwoniąc na naszą infolinię lub pisząc do nas na naszych profilach w mediach społecznościowych.

Czy nadal masz pytania? Pomożemy Ci!

phone icon